всеукраинский информационно-аналитический журнал, посвященный вопросам оптимизации логистических процессов
Новости О журнале Подписка Реклама Доска объявлений
Контакты Партнеры
 

 
 
Свежий номер
Архив
Электронная версия

Письмо редактору
Фоторепортажи
Реклама на сайте


Тема для обсуждения

Авторам
Приглашаем к сотрудничеству



10 октября 2019
Оптимальная маршрутизация для доставки стройматериалов
Доставка стройматериалов является, пожалуй, наиболее сложной для маршрутизации, и связанно это прежде всего с тем, что доставляемая продукция имеет различные характеристики по весу и объему.
Подробнее

15 марта 2019
Ирина Новикова – новый Генеральный директор «GEFCO Украина»
Группа GEFCO сообщает о назначении Ирины Новиковой на должность Генерального директора «GEFCO Украина».
Подробнее

13 марта 2019
ZAMMLER GROUP святкує 12-річчя!
Сьогодні виповнюється 12 років українській логістичній компанії ZAMMLER! Компанії, яка першою з вітчизняних логістів почала надавати послуги фулфілмента і першою вийшла на міжнародні ринки!
Подробнее
НОВОСТИ


28 ноября 2017
Якою буде Логістична стратегія України

17 листопада відбулась презентація Логістичної стратегії, розробленої для України за підтримки Світового Банку. У заході взяв участь Міністр інфраструктури України Володимир Омелян, Директор у справах України, Білорусі та Молдови Сату Кахконен (World Bank), очільник «Укрзалізниці» Євген Кравцов, керівник Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури Олександра Клітіна, представники експертного середовища, громадськості тощо. Про це повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Міністр інфраструктури України наголосив, що без зрозумілої і чіткої логістичної стратегії розвиток України як повноцінного учасника світових економічних процесів є неможливим: «Ми маємо серйозно розглянути Логістичну стратегію. Це не просто набір бачень і політик, це - євродерективи, які чітко регулюють питання транспорту, і які мають бути запроваджені в Україні».

Володимир Омелян підкреслив, що логістика в Україні має бути конкурентною: «Разом із Логістичною стратегією ми хочемо запровадити вільну конкуренція між різними видами транспорту. Це і є запорукою того, що українська логістика стане конкурентною».

Одним із ключових питань, за словами очільника Міністерства, є реформа «Укрзалізниці»: «Я б не хотів, щоб скандали навколо «Укрзалізниці» постійно були топ-темою в України. «Укрзалізниця» має працювати ритмічно і прогнозовано і давати суспільству і бізнесу результат, який від неї очікують. Ми разом із керівництвом «Укрзалізниці» започатковуємо співпрацю з General Electric. Сподіваюсь, також в Україні будуть такі компанії, як Alstom і Bombardier, можливо, ще інші компанії. Технічне переоснащення залізниці - це теж логістика, це ключ, який дає вирішення багатьох проблем».

Міністр інфраструктури наголосив, що у Верховній Раді було зареєстровано законопроект про залізничний транспорт, ухвалення якого має нарешті дати старт реформі залізничної галузі в Україні.

Окремо Міністр інфраструктури України подякував представникам Світовому Банку та Європейській комісії за підтримку законопроекту «Про внутрішні водні шляхи», розгляд якого має відбутися в рамках Дня інфраструктури в парламенті: «Це один з альтернативних видів транспорту, який ефективно працює в Європі та поки «закинутий» в Україні. Розвиток річки дасть нові робочі місця, нову якість поставок  за дуже поміркованою ціною, особливо на фоні підвищення тарифів на вантажні перевезення залізницею».  

Володимир Омелян також зауважив на необхідності залучення інвестицій для реформування автомобільного транспорту: «До 2030 року нам необхідно інвестувати мінімум 6 млрд доларів для того, щоб отримати нові вантажівки сучасного покоління. Це не абстрактна інвестиція в рухомий склад -  це інвестиція і в екологію, і в енергоефективність. Якщо ми повністю переходимо на новий тип автомобілів, то ми економимо мінімум 2,5 мільярди євро на пальному, на обслуговуванні. Безумовно, ми можемо і надалі робити так, як зараз - брати вживані автомобілі з Європи і використовувати їх для вантажних перевезень. Або працювати спільно з європейськими інституціями, банками, щоб запускати спеціальні кредитні лінії для закупівлі великої кількості таких автомобілів, або налагодження їхнього виробництва в Україні».

Міністр інфраструктури України підкреслив, що Логістична стратегія буде складовою Національної транспортної стратегії 2030: «Я сподіваюся, що ми зможемо затвердити Логістичну стратегію на урядовому рівні вже на початку наступного року. Вона повинна так само відповідати нашій  Національній транспортній стратегії до 2030 року. Це має бути єдиний документ. Але це не може бути роботою одного Міністерства інфраструктури. Це робота всього Уряду. Це має бути повна політична підтримка як Прем'єр-міністра, профільного Віце-прем'єра, так і парламенту. Бо базовими речами для логістичної, транспортної стратегії є досконале законодавство. Без законів жодна стратегія не буде працювати».

Економічні наслідки оновлення парку вантажних автомобілів в Україні

Зміни в обсягах транзитних перевезень через Україну

 

Просмотреть архив новостей






Версия для печати  
На первую страницу  
Контактная информация  


 
Логин  
Пароль
Регистрация
Забыли пароль?
Вы не авторизированы,
пройдите авторизацию
Логистический оператор
Транспортные биржи
Таможенные брокеры